Assalamualaikum..
Hari nie hari stress aku..semua nie gara-gara customer punya perangai..
Dear customer,
Kau x tahu apa2 jangan nak cakap lebih lebih..kau pernah keja jadi promoter ke? kau tahu tak aku dah penat penat lipat baju semua tu pastu korang boleh punggah macam tu je tanpa rasa bersalah..then boleh cakap mentang mentang baju murah longgok macam nie je..deii,kau tak nak beli kau shut up..kau nampak ke aku lipat penat penat tu??yang kau nmpk keadaan bila dah ramai customer..btw kau sape nak cakap macam tu?nak kata customer xleh sbb kau x beli pape pun..aku nasihat kan kau duduk kat rumah diam2..jangan datang shopping complex la kalau setakat nak judge keja kitorang..kau tu bukan supervisor aku..supervisor aku pun x demand macam kau..kau buat aku sakit hati je..you are so annoying..huh
sincerely,
me
Lesson today : "Customer always right" are not relevant to use anymore..sbb customer x tahu pape pasal urusan dalaman company

No comments:
Post a Comment